En risk bedömning

I morgon ska jag först till rehab med min kassa hand. Sedan ska jag till vårdcentralen för att göra en risk bedömning.

Som ni alla vet ska jag åka till Tenneriffa på söndag, va tror ni inte händer nu då jo under mina graviditeter har jag fått en del åderbråck. NU och jag menar hela 9 dagar innan vi ska flyga passar ett av dessa jävla bråck på att spricka.


Så här snygt har de blivit. Jag mår värkligen piss av detta, nu måste jag alltså gå till läkaren för en risk bedömning om jag får flyga eller inte.

Jag vill åka så klart. Men jag vill ju inte att det spricker mer, jag vill inte se ut som en 70 årig tant på benen. bläbläblä.....

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ja jag gillar meandi-kläderna. Så fina färger och mönster och superkvalité!

Hoppas att du får flyga!!!

2009-10-19 @ 23:36:17
URL: http://glantan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0