Tröter

Jag e så förbanat trött. det känns som det inte spelar någon roll om jag sover när jag kan sova är ändå väldigt trött. Natten till idag ammade jag 5-6 gånger, undra om han ska skjuta ihöjden nu.

Så nu ska jag försöka sova ordentligt inatt, Fredrik ska ge honom flaskan första gången han vill ha mat så hoppas jag han inte behöver något mer på natten. Dete hämskt jobbigt att behöva amma på natten 1 eller 2 gånger går an eftersom han somnar om så fort han ätit. Men 5 - 6 gånger e jobbigt. Det är typ 1 och en halvtimme i mellan varje måltid, han börjar kräva ännu mer nu lill killen.

Ne nu ska jag faktiskt passa på att gå och lägga mig Lucas (som sovit middag) somnade precis. Så jag får skynda mig i säng innan det e dax för mig att amma.

Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med dig, varannan timme eller varje en och halv timme är lite för ofta att vakna och behöva amma. Plus att det är så jobbigt, för brösten hinner inte ställa om sig. När de väl är vana vid varannan timme så lägger i alla fall Elliot om och äter mer sällan. Då spricker ju tuttarna på natten, och man får ändå gå upp och pumpa/handmjölka.



Promenad/fika i veckan? Eller båda kanske? :)

2009-05-24 @ 15:06:46
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0