Jag har fått

En present av min man idag.Som ni säkert vet har jag varit väldigt duktig på att klaga på alla möjliga saker. Tex datorn, kameran, mobilen m.m.
Idag kom Fredrik hem med en Present till mig.

En ny mobil telefon kanske inte den senaste och mäst avancerande, men jag behöver inte det. Jag behöver ändast en telefon jag kan ringa på och ta emot samtal när jag behöver de. Ringer för typ 100 - 150 kr i mån så mycket använder jag telefonen och oftast ligger den någonstans i ett par dar och sedan märker jag att jag fått ett medelande för ett par dar sedan, väldigt aktiv alltså.

Kul att få en telefon som funkar iallafall, nu slipper jag gnälla att min gamla inte funkar ljudmässigt m.m.

Just nu sitter jag här och käkar en macka och dricker nyponsoppa, och sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig, har en del värkar och jag hoppas nu inerligt att det vill starta, kanske kanske. Jah får se vad som händer. Behöver iallafall få lite vila och sömn, barnen e ju lediga imorgon så det blir full rulle ändå. Jo har ett kort besök hos barnmorskan som ska kontrollera värdena. blodtryck och urin, för att se hur det ser ut.

Godnatt på er

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0