Torsdag

Alma har kommit in i någon slags period. Se mig, hjälp mig, jag e liten, tyck ommig, tyck synd om mig period. Mornarna e helt hopplösa gnäll tjöt och skirk.

Ta mig här ifrån säger jag snart orkar inte vara gravid och sammtidigt ha två barn i olika perioder som kräver tålamod, ork och en spenstig mor.

Jag känner mig iallafall duktig idag, Jag fick iväg barnen till dagis sedan åkte jag och storhandlade och är redan hemma och plockat upp all mat, nu är kylskåpet propp fullt, Ändå glömde jag att handla matlagnings grädde. Alltid ska man glöma något. Handlade för 1350 kr idag.

Nu ska jag ta och vila lite grann så man e pigg och alert till eftermiddagens bestyr med barnen.

hat bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så jätte mkt!

hoppas du får en fin dag!

2009-02-05 @ 10:45:16
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: caroline

Ja klart man kan äta va man vill hehe, men de är så mkt söt saker ;)

Jaså.. de e inge roligt alls de. När ska du ha?

2009-02-05 @ 10:51:38
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0