Torsdag

Godmorgon alla underbara läsare. Jag har precis vart nere och lämnat mina barn på dagis, Jag har fått utöka deras tider lite grann eftersom alla säger att jag behöver villa mig och ta det lungt. Så nu sitter jag här framför datorn och vet inte riktigt va ja ska göra.

Inatt har jag faktiskt sovit ganska ok för att vara höggravid,med alla möjliga konstiga symtom och krämpor som jag har. Skönt kan jag lova.
Morgonen började väl mindre bra. Lucas vaknade som vanligt tidigt och nu när de lämmnas till frukost på dagis behöver de ju inte äta hemma, men han skulle absolut käka flingor.

Innan vi gick ner så skulle jag ta på mig och vips så nös jag mitt i allt och gissa vad som hände , jo jag kissa på mig Eller nästan det kom ett par droppar. Nu får man träna mer på sina knip övningar för man vill ju inte kissa på sig varje gång man nyser, kan bli lite pinsamt när man e ute på stan. I oförsig hade jag inte kissat på hela natten det kan ju oxå vara en orsak att blåsan var över full.

Ne nu ska jag ta mig något att äta och sedan få se vad jag ska hitta på.
vi höres.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0