Många barn

Jag tror vi var en heldel som tittade på pogrammet Familjen annorlunda. Jag tycker dessa mammor e helt fantastiska som orkar. Hur får de tiden att räcka?.

Jag tycker att min tid bara springer iväg och hade inte tackat nej om någon skulle ge mig mer tid. Då har jag bara två barn än så länge. Det ska handlas, städas, barnens aktiviteter ska klaras av, lagas mat, lekas, tvättas, och så ska man mitt i allt få egen tid som förälder m.m.

Tvätt ska vi inte tala om tänk va mycke tvätt det blir med 12 personer i ett hushåll, jag tvättar ca en maskin om dan/ibland varannan om jag inte orkar en dag, på 4, när vi blir 5 me en kräkande bebis blir de ju ännu mer.

Tänk också va mycket mat som går åt, undra hur mycke pengar de lägger på mat en månad, jag tycker vi lägger mycket ca 4000 - 5600 på en månd på 4.

Ne jag e väldigt nöjd med mina snart tre barn.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0