Läkar besök igen

idag har jag varit på yttligare ett läkar besök. Efterom jag mår så skit kasst hela tiden, men det e inte mycket att göra. Läkarn ville ge mig handskenor att sova med då mina händer nu börja domnabort på nätterna. Sedan ville hon oxå ge mig sömntabletter som man kan ta när man e gravid men det funkar inte sa jag. Fredrik sover nämligen så hårt från det han lägger sig på kudden tills hans klocka ringer, det spelar ingen roll om det skulle va en jordbävning eller nåt, bara sängen står där den står så sover han. Då vågar inte jag ta en sömntablett. Tänk om det skulle hända barnen något. Sedan måste du få hjälp med dina stora barn- ja vem då? de går ju redan flera timmar på dagis jag vill inte ha dom där mer.

Ne Felix nu får du allt ta och komma ut så att jag blir som vanligt igen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaså finns det sömntabletter som man kan ta när man är gravid? Det lät väldigt lockande måste jag säga!

2009-02-12 @ 09:57:42
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0