Hallojsan detta har jag handlat

Jag orkade helt enkelt inte skriva igår.
Jag var hemma från mässan vid 15 tiden och då hade farmor vart och hämtat barnen, så jag fick vila och packa upp mäss fynden. Sedan åt vi som vanligt fredags middagen hemma hos dom.

Vi var tillbxa inne hos oss vid ca 19 tiden och då stöp jag helt enkelt i säng isäng.

Här komer lite bilderm.m. från igår.
  
De gravida tjejerna jag åkte med. Vi hade jätte kul.
 
Köpte dessa två plagg från lingon och blåbärett plagg kostade 125kr och två för 200 kr.

Detta matpaketet med tallrikar, muggar, skedar och skålar m.m. Innehåller 28 delar kostade 50kr. Skit billigt. Sådana här saker brukar vara skit dyrt att köpa. Toppen bra att ha när Felix ska börja äta mat.

En pjamas för 125 kr.

Weleda prover för 10kr st. Lena el Maria det e dom små askarna jag vill att ni köper fler av till mig om ni ska på mässan under helgen.

Köpte ett par badbyxor oxå eftersom vi ska åka till Danmark och Tyskland och de e badhotell vi ska bo på. Få se om han gillar att bada då.

Gratis prover från libero.

Ännu mera gratis prover på blöjor.

En jätte bra dag har jag iallafall haft men gu så trött man blir kanske inte det smartaste attåka dit när man e höggravid och e beräknad om en vecka.
Vi avslutade det hela med ett stop på burger king.

Tack för en bra Fredags eftermiddag.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0