Det blir mässa

Det blir att vi åker in på Baby Barn mässan idag. Vi åker om ca 40 minuter så jag har faktiskt redan gjort mig iordning.
Får se om jag hittar något roligt att handla till barnen. Alma ska på kalas på söndag igen så kanske kan man hitta en present där.

Vi e tre gravida tjockisar som ska åka dit
Jag planerad om 8 dagar
Therese planerad om 15 dagar
Katty planerad om 2 månader

Vi får väl se hur länge våra kroppar orkar medatt gå bland allt folk, förhoppningsvis e det inte lika mycket folk idag som under helgen.
Jag har packat ner lite godis, ett äpple och en festis ifall blodsockret åker bergodalbana neråt.

Ne nu ska jag avsluta detta inlägg måste ju plocka ner kameran så jag kan ta lite bilder till er plus att jag måste gå på toa m.m.

Vi hörs i kväll då ni får höra hur det gått för oss

kramizar Linda

Kommentarer
Postat av: Therese

Trevligt att du lämnade en kommentar! Sånt är alltid kul!! :-D

Hoppas att ni får det skoj på mässan! Spännanade med så kort tid kvar på graviditeten!!

Kram/

2009-02-27 @ 11:31:04
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: zandra

Hej :) jotack det är fint fint här.. hur är det själv? kram

2009-02-27 @ 12:04:02
URL: http://zanndra.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0