Jobb

Jag hinner knapt blogga eller göra något annat en bara jobba.

I lördags var en tuff dag, jag jobbade mellan 8-12.30 klockan 15 var Alma på ridskolan
ca 17:00 var vi hemma igen och då började jag skala potatis till gratängen. Vid 18:40 Kom Lena och Andreas med Isabelle. Tack för en trevlig kväll. Ni var ovanligt tidiga men det var väl för att skötväskan blev kvar hemma.

I söndags skulle jag jobbat men träffen blev avbokad och då passade vi på att åka till badhuset med barnen.

Och nu ärjag nästan precis hemkommen från en träff.

Alltså inget annat en jobb jobb och mer jobb.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Oki..Konstigt. för jag har inte fått nått alls..

2009-08-25 @ 06:58:03
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Mia =)

Hejhej!

Skulle behöva din vikt till vikt gruppen.

Jag tänkte vi väger in oss varje Tordag från och med nu. Mycket lättare för mig att hinna med.



kram Mia

2009-08-27 @ 15:04:18
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0