Lördag

Hej alla underbara läsare. Då vart det lördag igen. Just nu sitter jag i sängen med en liten sovande Felix brevid. Fredrik åkte för att jobba en stund och han tog Lucas med sig. Alma och farmor åkte till simskolan. Så här sitter jag ganska ensam, men visst e det skönt att bara ha en hemma ibland. Igår var vi på fotbollsmatch, det blev 3-2 till hällingsjö "seger jippi". Jag blev nog lite kall för idaf har jag ett bröst som e lite större o gör lite ont, ser hur skumt ut som hälst. "där går hon som har ett och etthalvt bröst" jaja får hoppas att det fixar till sig snart. Va ska ni hitta på idag då??? jag vet inte riktigt va vi ska hitta på. Alma ska til ridskolan i eftermiddag men va vi ska gö innan och efter får vi se. I helgen ska jag försöka komma i väg för att växla lite, vi ska åka till Danmark näste helg, vi har bjudit med Fredriks föräldrar dit, vi har bokat ett lyxhus vid ett badlandskap och ska åka fred-sönd nästa vecka. Ne nu måste jag ta den lille så morsning korsning på er vi höres

Kommentarer
Postat av: Amanda

Visst är det kul med tuttar som ändrar storlek hela tiden!

2009-04-25 @ 11:15:46
URL: http://glantan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0