IDAG är det ingen vanlig dag

För det är min 30års dag........


Men jag känner mig inte äldre än vad jag gjorde förra veckan el månaden:-)

När jag kom hem stod det en jätte fin bukett med rosor från Fredrik och barnen.
Tack.

Dagen har flytit på som vanlig med jobb, lite mer telefon samtal och sms bara. när jag kom hem lagade vi tacos till barnens förtjusning som vi åt tillsammans med barnens farmor och farfar. Till eftrrätt blev det tårta.

En mycket bra dag.

Nu skall jag passa på att komma i säng tidigt för jag skall upp tidigt eftersom det är jag som skall öppna, och ev skall jag och Alma ta och åka lite skridskor i morgon efter jobbet.

Alma har nämligen fått för sig att bli kontåkerska precis som jag när jag var liten.
Idag fick hon också ta fram min gamla konståknings klänning sedan jag åkte "bara " 4 nr förstor men den var så fin tyckte hon. Jaja vi får se vart hon hamnar till slut.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Grattis!!!! Och välkommen i klubben ;)

2011-01-18 @ 22:21:15
URL: http://glantan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0