Jaha

Då var man här inne igen då.

Idag har det vart en sån där dag som jag flängt fram och tillbax, lämnade kidsen åkte in till göteborg för att hämta upp min nya arbetskollega åkte på studiebesök på en förskola i Alingsås, tillbax till göteborg för att släppa av min kollega, till Landvetter för att i ca en timma få lite lyx så som en ansiktsbehandling sedan ner till jobbet jobba 4 timmar för att sedan åka hem o käka midda.

Så nu sitter jag har bloggar, pluggar= skriver på uppsats nr2. Ja ni hör ju hur jag har det.

I veckan ska jag klämma in en Lunch/fika med några goda vänner.

I helgen blir det massor av kalas igen då Alma fyller 7år.

Ne dax att fortsätta så jag kommer i säng på denna sida av dygnet.

Ha det gött

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0