Måndag

Idag är det måndag och första dagen de stora barnen e hemma från dagis. De förstår inte riktigt varför de inte får åka till dagis, de e ju inte så lätt att förstå att man inte får gå där så mycket när mamma e hemma med en lillebror.

Så vad ska vi ta och hitta på idag då?
Jag har inte så lätt att hitta på saker med dom eftersom jag knapt klarar av något. Jag har ju fortffarande stora problem med min hand.
När ska den bli bättre?
Kommer den att bli bättre?

Alla läkare säger ju olika, någon säger att man ska kunna göra allt som vanligt en annan säger att jag ska vara glad om jag överhuvud taget kommer att få någon styrka och rörlighet i den.

Vad ska man tro?

Inte konstigt att man blir knäpp och miströstar ibland.

Nå ja det e bara att bita ihop och fortsätta att träna och hoppas på det bästa. Det e tur att man har en så underbar familj som stöttar en.

Nu ska jag se vad mina barn vill göra.

Höres senare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Samma här, Tindra tycker det är skittråkigt nu när hon inte får vara på fritids så mycket heller. From nästa vecka får hon bara vara där två eftermiddagar i veckan när hon är hos sin pappa. Sen blir det bara skola 8-12 de andra dagarna. Löjligt tycker jag faktiskt...



Ja du det där med kläder nu för tiden är inget att skoja om. Blir lika förbannad varje gång jag ska klä på mig. Vill helst bara gå runt i mysbyxor och en t-shirt :)



Var får du gå på öppna förskolan med Felix? Får du gå i Mölnlycke?

2009-05-04 @ 14:02:55
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0