Jag har försökt

I eftermiddags försökte jag att baka med barnen. Vi skulle baka bullar för att ha här hemma, men skit handen kan inte/vill inte va me och arbeta. Det gör så jävla ont i den så fort man ska göra något. Kommer det någonsin att bli bra? Jag vill lixom inte leva ett annat liv pga att handen inte kan göra något.

Just nu kan den inte ens knåda en deg, dra åt ett skärp och mycket annat. De senaste två dagarna har jag också haft ganska ont.
Jag tänker Hur FAN ska jag kunna jobba med (26)små barn 8 timmar om dagen när jag inte ens kan ta hand om 3 barn hemma???
Jag tränar ju exakt så som sjukgymnasten säger, men ändå så händer det ju inget. Det e ganska tröttsammt faktiskt, jag ska värkligen inte ge upp för jag behöver min hand, jag vill kunna göra allt som jag e van vid. Jag vill kunna rida tillsammans med Alma som vi har pratat så mycket om att göra när hon blir lite äldre. Jag vill vill vill.

Den måste bli bra - säg att det blir bra!!!

Vad händer om den inte blir bra??


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0