Jag har en galen tjej.

Som en liten bublare åkte hela familjen in till Liseberg i eftermiddags och Alma blir som galen. Hon ska åka allt hon. Det e tur att mammsen vågar att åka med. 


Jag tror att denna aktraktion åkte vi 3 - 4 gånger.
Det e ganska skönt att åka en vardag så här i början av säsongen för det e väldigt lite folk och man slipper köa.
Vi hann att åka massor.


Alma i kön till Flume-Ride.

Lucas är betydligt mycket lungnare än Alma. Han nöjer sig med barnbåtarna, farfarsbilar,kaninresan och sagoslottet.

Alma i dom hoppande grodorna.

Lucas och Fredrik åker sagoslottet.


Trotts att jag sovit större delen av eftermiddagen i vagnen gäspade jag flitigt när jag entligen kom hem.

Vi har haft en mycket bra eftermiddag/kväll och barnen sover sött i sina sängar i morgon väntar en ny spänande dag.

Godnatt allesammans.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0