Idag ska jag promenera

Om ca 30 minuter kommer en tjej som heter Veronica hit med sin lilla kille. Robin är 6 dagar yngre än Felix. Vi ska bädda ner dom som i sina vagnar och bege oss ut på lång promenad. Det behöver jag värkligen om jag nu ska komma i en sommarkläning till dopet om ca 5 veckor.

Jag skulle ju dra ner på mitt socker, ja i stället för att köpa godis så bakade jag istället, va det så mycket bättre NEJ.
Ja ja alla barn i början, det får ta ett tag. På detta viset kommer jag absolut inte i en kläning.

Kläning är det någon som vet var man kan hitta snygga kläningar som inte kostar skjortan???

Ne nu ska jag göra mig lite klar tills det e dax för promenad.

Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fredag funkar för mig också, men Tindra kommer iofs hem från skolan kl 12 redan. Hon får ju inte vara på fritids nu, bara tis-ons när hon är hos sin pappa.

När hämtar du dina kids på dagis?

2009-05-13 @ 10:08:15
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0