Helgen

I Lördags åkte jag till Allum på  en smink kurs på Make up store (som jag fick av Malin när jag fyllde år) Jag ringde dit i fredags och frågade om dom hadde någon på lördagen och de hadde dom. Kul att bli sminkad.

 
Kursen kostar 495kr men man får välja smink produkter för det värdet + att man blir sminkad o dom talar om vilka färger man passar i m.m.
 
Detta blev dagens val. Penslarna kommer dock från kicks.

Så här ser nu min sminkhylla i badrummet ut.

Efter smink kursen med nytt smink i en påse köpte jag ett par skor och  ett par tofflor till mig och ett par skor till Alma. Jag
beställde ett par skor med spindelmannen på till Lucas. Sedan köpte jag fika och jordgubbar och åkte hem.
  
Alma har tränat på att cyckla, och gör det väldigt bra utan hjälp nu.

På Lördags kvällen hadde vi fixat barn vakt för att ta med Fredriks farbror och hans fru på resturang, detta för att Jessica hjälpt mig så mycket med Felix när jag bröt handen. Vi hadde jätte trevlig och åt gott. Tack för all hjälp.



Idag har vi varit en snabbis på Ikea där vi handlade lite smått och gott, ny lampa till Almas rum lite nya glödlampor nya kuddfodral till kuddarna i soffan, 2 plädar m.m.

PÅ Eftermiddagen var det kalas hos Fredrik mormor som fyllt 81år.

Så vi har haft en bra helg. Med mycket saker att göra vilket jag gillar.



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0