Har det vart helg?

Varför går alltid helgerna så fort? De bara rinner iväg. Jag har iallafall haft en trevlig helg och umgåtts mycket med vänner. Jag hade velat ha mer tid så jag och Fredrik kunde umgås mer, men han var ju ute i går kväll så där försvan ju lördags myset. Hoppas att nästa helg bjuder på mer tid att umgås på.

En sak som jag tycker e lite läskigt e att jag inte har koll på något längre är man ammnings påvärkad tro. Jag glömmer av va jag ska göra, va jag lägger mina saker(speciellt min plånbok) jag kan springa runt här hemma o leta och leta.
Ett litet minne som poppar upp i mitt huvud nu är en händelse som hände kanske för 15 år sedan, det är att jag och min kompis Lena är hemma hos henne vi ska iväg någon stans men innan vi kan gå iväg måste vi bara hitta hennes husnyckel annars kan vi inte gå, vi letar och letar, vi kanske letar i en halvtimme tills Lena undrar va hon håller i handen(jo hon håller faktiskt i nyckeln) virrigt men sant. Ungefär så känner jag mig nu.

En annan sak, ni vet ju redan hur kass jag e på att skriva, jag har ju problem med att stava men jag tycker det har blivit värre. Kan få problem med att stava det allra enklaste ordet jag får hoppas att det blir bättre snart. Och jag hoppas att ni kan läsa och förstå ändå.


Grönt e skönt.
Bilden togs inne i Fredags när det regnade så.

Vi har bott i huset i 3,5 år och det ända vi gjort i trädgården är att anlägga gräsmatta runt huset, lägga sten i gångar och till en alltan + planterat två små träd. Något mer måste göras.

Så idag har jag gått runt i trädgården för att klura ut va jag ska hitta på, Lite buskar, någon rabbat?????. Ett staket, eller en häck??? En vindskyddande/insynsskyddande  vägg vid alltan???
Vi får se vad det blir. Jag har iallafall gett farfar ett litet uppdrag - han ska bygga tre trä ramar som jag ska plantera jordgubbsplantor i till barnen. Vi skall oxå så luktärtor som jag senare kommer att plantera ikrukor vid lekstugan.

Mer bilder på detta kommer senare.


Ne nu e klockan mycket jag måste i säng för imorgon ska jag till rehab och mäta om rörelerna i handen blivit bättre.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Kim-Bloggdesigner

Jasså? Vill du ha den då? eller vill du tänka lite? :)Ska lägga mig nu så då kanske vi hörs imorgon. :) natti

2009-05-11 @ 01:14:22
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Sizz-designar bloggar

Jag hjälper dig jättegärna. Klicka på denna länk och läs lite information först :) och välj därefter min instruktioner. http://sizz.blogg.se/category/blogghjalp.html

2009-05-11 @ 08:31:03
URL: http://sizz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja det är säkerligen amningen som gör en så virrig. Min hjärna arbetar alldeles för långsamt nuförtiden ;)

2009-05-11 @ 13:03:52
URL: http://glantan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0