Det är tur jag har Alma

Jag har letat som en liten gnu efter kameran men puts veck har den varit. Jag låg och grublade länge innan jag somna om var den kunnat ta vägen. Har jag tappat den då vi var på ridningen i lördags???

När Fredrik gick upp hörde jag mig själv mummla till honom att kameran var borta o vi måste köpa en ny. Fredrik hade letat lite i morse också.

Men när vi vaknade så frågade jag Alma om hon visste var kameran va, hon säger då till mig att den ligger i facket på skötväskan, när jag tittar där så ligger den där.(har bara letat i skötväskan sisådär 10 gånger utan att titta just där)
Mammas lilla Alma va hade jag gjort utan dig, speciellt nu när jag e så velig och lägger saker här och var o inte hittar dom sedan.

Idag e det siit väder igen. Alma skojar o säger att hon beställt vädret men Lucas säger att han bara ska beställa sommarväder för det gillar han. Annars e det hemma dag i dag, barnen e lediga från dagis. En sådan här dag tycker de e tråkigt och kivas extra mycket.

En av dom ska åka med Fredrik i lastbilen, men vem vet jag inte just nu. De kivas om det också.

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktiga tjejen!

2009-05-18 @ 15:25:57
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0