Vad då finans kris!

Det e en sak jag inte riktigt förstår. Det pratas så himla mycket om finans krisen, fler tusen blir varslade och uppsagda. Hur kommer det sig då att det e så jävla mycket folk ute på stan i Januari innan lön? Borde inte folk då vilja spara sina pengar??

Jo Jag och Fredrik har varit inne i stan för att äta på resturang och sedan gå på bio. Vi åt på La Gondola och hela resturangen var smok full, bion lika så. Vi tänkte gå på ett cafe för att vänta in bio tiden men det var lika fullt där.

Så varför är det så fruktansvärt mycket folk ute om det är finans kris undrar jag, eller kan det vara så att det inte e så jävligt som det låter?????

Vi har i allafall haft det jätte trevligt och jag e glad över att vi åkte in så tidigt och såg på 18:20 bion (yes man) eftersom jag alltid har en förmåga att känna mig dålig och bli svimfärdig så fort vi ska gö något.

Kommentarer
Postat av: Maria

Har frågat mig själv samma sak. Tycker det är en massa galna människor var man än är, restauranger, affärer osv osv. Fattar ingenting...



Var filmen bra? Vi har funderat på att se den också.



Middag låter ju supertrevligt! Absolut, vi kommer hemskt gärna, det hade varit jätteroligt.

2009-01-10 @ 22:55:58
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0