tillbax i värkligheten

Nu börjar jobb, skolor m.m.
Efter att barnen haft jullov i 2,5 vecka är de nu tillbax på förskolan. Skönt för mig eftersom jag nu kan passa på att vila mig lite extra. De böhöver ju lite stimulans som jag inte alltid orkar ge dom när jag känner mig så här stor och tung.

Natten har varit ett enda stort kaous. Alma vaknade strax efter läggningen och skrek ajjjjjj, hon gick upp på toa och gjorde nr 2, hon satt säkert 30 min innan hon va klar, Sedan somnade hon om. Hon har nog vaknat 10 gr av att hon har haft växt värk så jag har fått gå in till henne och masserat hennes ben. Hon har vuxit något alldeles den sista tiden alla kläder både byxor och tröjor är försmå. Stakars min tunna plånbok som behöver köpa så mycket kläder till henne.(och så har man sedan två gossar som inte kan ärva)Däri mellan har nog Lucas vaknat och bara vellat känna närhet. Så idag mina vänner så ska jag sova middag.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0