Skit va kallt

Vaknade väldigt sent idag klockan var 9:30 när vi slog upp våra ögon, barnen eller Lucas som alltid brukar vakna vid 7 tiden. När vi väl kommit upp och tagit på oss kläderna och gick ner till nerdervåningen tittade jag på termometern.

 Dålig bild men 9,6 minus grader ute och bara 16,1 inne skit va kallt.
Ibland e det tur att man har en sådan här.
 Så man kan elda och få upp värmen.

Var föresten ner vid affärn och handlade lite mjölk, bröd och pålägg, fick en heldel sammandragningar och blev alldeles yr. Det känndes som jag skulle svimma på stående fot i affären. Har även mått mycket illa ett par kvällar nu. Men va kan man gö det e la bara att stå ut dessa 64 dagar till beräknad förlossning, hoppas inerligt att han kommer lika tidigt som Alma och Lucas då e det bara ca 50 dar kvar.

föresten Va många det är som ska ha barn nu bara från nu till juli känner jag 7st 8 med mig själv. Kul tycker jag eftersom jag kännde mig lite ensam när jag fick Alma för 5 årsedan, då va det ju bara vi i vår kompis kräts som fick barn. Nu har vi lite fler att umgås med.

Lena och Maria vi får ta långa barnvagnspromenader och gå på öppnaförskolan tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Maria

Självklart!

Jag har inga kompisar som väntar barn nu, så sällskap kommer allt behövas sen när man är hemma hela dagarna! Gött också att det blir på våren/sommaren!

2009-01-02 @ 18:45:42
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: Lena

Absolut!!!! Får jag ens gå på öppna förskolan i mölnlycke... annars får vi ta öppna förskolan hemma i min lägenhet ;)



Kram Kram

2009-01-04 @ 00:28:46
URL: http://sorvas.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0