Sjukvården

Va trött jag blir på sjukvården, Jag ringde min barnmorska men inget svar - bara telefonsvarare och ingen ringer upp. Ringde oxå in till förlossningen, vet att det inte det är dom som ska hålla koll på mig, men vad gör man när man är orolig och inte får tag i någon? Dom hänvisade till barnmorskan.

Jag har en tid hos barnmorskan i morgon, jag får la vänta då men tänk om..........................det e försent känner ju han inte.....................................
Kanske han kan tänka sig att ge mammsisen en liten knuff bara så man kan lugna ner sig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du provat det gamla klassiska knepet att dricka nåt sött, riktigt kallt??



Hade jag varit du så hade jag åkt in till KK. Better to be safe than sorry, eller hur?

2009-01-27 @ 19:47:37
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur går det med er??

2009-01-28 @ 14:02:48
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0