Otroligt

Det är helt otroligt hur bra barnen har sovit i natt. Alma har fortfarande sin madrass på golvet nedanför vår säng och har sovit som en stock hela natten. Lucas har i och för sig sovit mellan oss men utan anmärkning. Fredrik ringde i morse och sa att han inte vaknar än ända gång utan blev paff av att han vaknade av att klockan rigde vid 4. Själv e man ju gravid och vaknar med ca 30 minuters mellan rum för att vända sig eller att gå upp och kissa.

Det e iallafall skönt att Fredrik får sova ut ordentligt en natt, då kanske han e piggare och gladare när han kommer hem från jobbet och kanske han då orkar att umgås lite mer med oss och inte tillbringar större delen av kvällen i soffan.

Idag är den en vanlig dag igen barnen är friska och jag lämnade dem på dagis vid 8:30 Alma sa imorse när vi skulle åka att hon saknat dagis trots att hon bara varit borta 2 dagar. När jag lämnat dem var jag tvungen att åka och handla vi hade värkligen ingen mat hemma- det blev bröd och vatten till frukost(stakars barn) Men nu har vi väldigt mycket gott i kylen, så nu kan det bli hotell frukost ett par dygn framåt.

ne jag ska försöka att passa på att vila mig lite innan barnen ska hämtas på dagis igen, det har rent ut sagt vart två jobbiga dagar med barnen hemma när både dom och jag inte mått så bra.

kramizar Linda

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0