Om Läkar besöket

Jag är nyss hemkommen från läkar besöket och en snabb vända på stan.

De här var va vi mötte när vi öppnade dörren i morse.

Jag är sjukskriven fram till beräknad förlossning som är den 7/3 pga mina fruktansvärda foglossningar.

Sedan var jag tvungen att åka en snabbis till stan och leta efter en gravidbadräkt eftersom vattengympan för gravida mammor börjar i kväll.
 Detta köpte jag två par amnings tröjor, en syper cool tränings väska, två tunikor från Gina på rea bara 74,50 st. Och ett par gigantiskt stora bikini trosor(stl 46) om ni har tur kanske ni får se dom på i kväll.

Och självklart köpte jag fika med mig hem.
 Det e bara den 8 Januari och jag har redan klämt i mig två st semlor i år.

Vi ses i kväll

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh den där semlan fick det att vattnas i munnen på mig :) Det får bli en eller två semlor imorgon. Det är ju ändå fredag, eller hur? ;)

2009-01-08 @ 20:29:40
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0