Måste

Imorgon måste jag komma ihåg att ringa till min barnmorska, jag har nu glömt det i två dagar. Vet inte riktigt va hon ska hjälpa mig med men kanske kan få något råd. Det e ju så att jag mår så knasigt blir ju så yr så fort jag ska gö något ibland känns det som hela världen försvinner.

Ikväll blev vi dessutom bjudna på kalas till en av Fredriks kusiner - han fyller 18. Både jag och Fredrik har ganska stora släkter. Tyvärr umgås vi inte så mycket med min släkt sedan Farmor och Farfar gick bort för si så där 16 år sedan hjälp va det så länge sedan. Där emot umgås vi en hel del med Fredriks släkt. Vi åkte nästan hela deras släkt ner till Grekland i maj förra året, en kanon lyckad och trevlig resa.

Men som vanligt gnällde jag lite och sa hur ska jag orka gå på ett släkt kalas när jag knappt kan gå 100 meter ner till brevlådan utan att bli yr, må illa och det känns som man ska tuppa av.(ibland krävs det stora ansträngningar att gö något och ibland mår jag skit bra) STANNA HEMMA DÅ- fick jag som svar. Man kanske ska stanna hemma själv - få lite barn ledigt krypa ner i soffan med massor av godis och en bra film.
Nja får se hur man känner sig på lördag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade lätt stannat hemma ensam. Passa på, det är snart kört med sån lyx ;)

Jag hade blivit helnojig om jag hade mått som du den senaste tiden. Jag hade varit bergsäker på att jag drabbats av havandeskapsförgiftning. Hypokondriker som man är hahaha... Nej men det är väl bäst att kolla upp det i alla fall.

2009-01-14 @ 11:33:35
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0