Godmorgon söndag

Då var söndagens frukost avklarad, en god fullkorns macka och lite jouice fick duga.  Kom inte i säng förren kl 01:15 och strax efter 2 vaknar både Alma och Lucas och e griniga. suck. Hämta vatten till en hämta vatten till den andra, gosa med mig ligg jämte mig m.m. Det slutade med att jag, Alma och Lucas la oss i vår dubbelsäng där de somnade relativt fort igen, Men inte jag det e ju inte så lätt att hitta en skön ställning när man har en så stor mage ivägen. Somnade till slut om när klockan var närmre 5 och vaknade ni vid 8:45 barnen gick in och lekte på sina rum och Fredrik som fick lägga sig i Almas säng i natt kom in och gav mig en välbehövd rygg massage. så 9:30 gick vi upp idag..

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0