Godmorgon Fredag

Och så var det fredag igen. Fredagar är nog en dag som jag nog inte gillar speciellt mycket, det är ioförsig skönt att det är helg. Men det är så att det är den dagen på hela veckan som Fredrik har skit mycket att  göra och han är alltid hemma sent. Vi äter en sen middag och sedan e ju han skita trött och somnar tidigt. Ingen mysig start på helgen.

På lördag ska han dessutom ha heldag med fotbolls kompisarna och även sova över inne i stan.
Nu kommer den lille fram i mig och jag tänker men ja då vad ska jag gö, varför vill ingen umgås med mig? Ska jag sitta hemma hela helgen och ta hand om barn aktiviter.

Jag kan inte direkt va ute och festa men att äta en god middag och sedan krypa ner i soffan och ha lite mys med sin man e ju inte fel. eller någon fika med nån vän. vi får väl se vad jag tar mig till, vill inte sitta hemma och tycka synd om sig själv nenene trots att man e en tjockis.

Nå vad ska jag hitta på idag då? Barnen e just nu på dagis - dom ska bli hämtade klockan ett då har jag lovat att vi ska handla fredags mys. Vi skall göra våfflor, köpa glass och hallon och bara mysa och leka tillsammans. Men nu fram till klockan ett? jag tror jag ska ställa fram skötbordet och göra iordning det. De gör jag.

ha en bra dag så hörs vi senare..

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att pyssla iordning bebissaker! Jag vill bädda sängen (som jag inte ens har köpt än hahaha) Men jag får vänta några veckor till.

2009-01-30 @ 09:46:19
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: lena

jag hinner säkert ses i morgon på dagen om du vill ta en fika, men på kvällen ska vi fira pappa. gå u åkäka så...han har gått i pension.



hör av dig om du vill ses,,,, rng inte innan 12, ska ha sovmorgon.



kram kram Lena

2009-01-30 @ 23:27:15
URL: http://sovas.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0