En ny dag

Då var det en ny dag som inte börjat speciellt bra. Alma fick ett återfall av magsjuka i natt och började spy som en tok rätt ut över precis allt. Jag fick hjälpa henne en heldel och fick på köpet rejäla för värkar och gick av och an och vankade här hemma och trodde att nu föder jag. Klockan var 02:50 när jag såg på klockan sista gången.

06:00 vaknar Alma och kan inte sova mer, bara att se glad ut, tur e satte vi på tvn i sovrummet så hon kunnde titta på barnpogram och jag sussa vidare en stund.

Så idag har vi mästa dels legat i säng o inte gjort något, fick dessutom ringa till dagis och tala om att dom inte kommer + till min barnmorska för att få en ny tid.

Jippi idag kommer de sista av våra beställda möbler, ska ta lte kort på vårt "nya" hem, lägger ut dom senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul med nya möbler! Vad är det ni har beställt för nåt??

2009-01-19 @ 14:14:37
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0