Bebisen!

Efter att ha tillbringat hela dagen på östra sjukhuset i Göteborg vet jag nu att lille Felix i magen mår bra.

Gu så skönt de e när man väl fått veta det.

Han e en stoor bebis som behagade röra på sig lite när jag väl satt inne med ctg kurvan på magen. Det gjordes ultraljud och gynkoll. Allt va ok men tanke på att han e stor och mitt tredje barn + en massa sammandragningar skulle jag räkna med att det kan sätta igång när som. Men läkaren sa att det inte gör något om det skulle starta redan nu.

kommer kanske gå över bara för att man tror att det ska starta redan nu. Men jag har ju ganska ont så vi får la se, man kan bara vänta och se.

Har även vart på Mvc och pratat med min barnmorska som tyckte att jag gjorde rätt i som åkte in. tog även prover på socker,hb,m.m. Sockret var väldigt högt - nu måste jag tänka på va jag äter oxå- alltså inga mer semlor eller godis. Kommer bli jävligt svårt att låta bli.

Sf måttet har inte gått upp som hon tyckte men efter att ha kännt att han ligger långt ner "redan" va inte det så konstigt.

Nu ska jag iallafall packa förlossningsväskan och sedan krypa ner i sängen för vilken påfrästning de här har varit och vart så här nojig, orolig- va man nu ska kalla de. E helt slut.

Få se om jag vaknar och orkar blogga mer ikväll.

Kramizar linda

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att allt var bra med lillen! Och du gjorde rätt som åkte in, jag skulle inte tvekat en sekund.

Spännande, då kanske ni får bebis när som helst :)

2009-01-28 @ 16:58:43
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0