29 Januari

Kommer här med lite uppdatering än så länge denna Torsdag. Natten har varit jobbig med många sammandragningar m.m. men jag har iallafall kunnat sova lite, vilket har behövts. Jag måste ju samla alla krafter som finns just nu. Man vet ju inte om det kommer en bebis snart eller inte.

Har lämnat Alma och Lucas på dagis vilket dom bara älskar just nu, Alma berättade att det skulle bli hennes favorit mat till lunch idag. Lax och potatis. VILKA NYTTIGA barn jag har.

Idag skall jag bara ta det lungt och hoppas på att mitt magonda lägger sig lite. Sammtidigt som jag hoppas på att bebis Felix ska komma, hoppas jag även att han ligger kvar ett par dar till, det e ju trots allt lite tidigt att få nu.

Är i v 35 alltså 34+5, men eftersom alla säger att han e ett stort barn och skulle klara av att föddas nu så skadar det inte om han ligger där han ligger i två, tre veckor i allafall.
Det är bara vänta och se, man kan inte göra så mycket åt saken, han bestämmer själv när han vill komma till världen.,

Det mästa är i ordning, väskan e packad, vaggan bäddad, skötbordet byggt(fast står i garderoben) vagnen står i garaget tillsammans med den första bilstolen. allt e färdig tvättat kläder, filtar m.m. Gar köpt hem två packet med små blöjor som jag fått rabbat kuponger på.

Allt e klart - så du e välkommen när det behagas att komma.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0