Unna sig

Varför kan man inte få unna sig en kaka eller två utan att det ska synas på vågen?
Varför ska man behöva springa runt som en galning för - 0,5 kg?

Jag vill gå ner mina sista mammakilon. Men det värkar vara skit svårt trots as mycket promenader, helt ok mat. Har jag bara lyckatsatt gå ner 2,5 kg.  HAR NI NÅGRA TIPS. Jag kan behöva lite hjälp och peppning nu.

Vad händer annars??? Inte jätte mycket. Jag är ganska trött och vimsig i huvudet, jag började ju jobba i lördags, har bokföring, moms och skatt i tankarna just nu. Lite annat som fins där är hundars vikt, flytväst dyna eller inte m.m.

Så vad händer denna vecka som kommer?! Det ända som är planerat för tillfället är att jag ska på utbildning på torsdag och att jag ska jobba på lördag.
Lördag blir en tuff dag då jag ska jobba på morgonen på eftermiddagen ska jag och Alma gå på ridläger tillsammans och på kvällen blir det kräftskiva hos ett par vänner.

Ne nu ska jag ta och krypa ner i sängen för att vara allert när barnen vaknar i morgon bitti.




Kommentarer
Postat av: Maria

Det enda som funkar för mig är att köra en rivstart, kanske med nåt äckligt pulver eller nåt. Förra våren gick jag ju ner typ 7 kg, men då uteslöt jag i stort sett ALLA kolhydrater.



Hundarna som fanns på Lenas blogg är nåt jaktlabradoraktigt :)

2009-08-03 @ 14:36:00
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: Lena

vi kan simma nån dag!!! kan vara mysigt och de e ju bra för kilon... jag har ju några med som ska bort :)

2009-08-03 @ 18:39:48
URL: http://sorvas.blogg.se/
Postat av: ellinor

hehe okej :)

2009-08-03 @ 18:55:03
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

ny video i bloggen där jag sjunger (: kika gärna in och säg vad du tycker! ♥

2009-08-03 @ 19:12:32
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

dra ner på kolhydraterna och satsa på mkt protein och regelbundna promenader :)

2009-08-03 @ 19:26:36
URL: http://nerunderstolen.blogg.se/
Postat av: Malin

Allsidig kost och allsidig träning, du måste chocka kroppen kära svägerska :-) Din kropp börjar vänja sig vid promenaderna du alltid tar, så ta en joggingtur istället? Kom in och kör ett pass med mig eller nåt helt annat! Dessutom tycker inte jag att du ska utesluta kolhydraterna för det är hjärnans bränsle och det behövs ;)

Försök låta bli allt sött en vecka och se om du ser mer skillnad då, en kaka blir ju alltid mer än en... eller??

2009-08-05 @ 07:28:19
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0