Tisdag

Godmorgon Alla Läsare

Idag är det Tisdag och klockan är just nu 9:20, vi har redan varit uppe i 3 timmar. Idag har jag lovat att åka till bushuset med barnen, jag vägrar att ha en dag full av kaos igen, Så ja jag aktiverar dom igen. Igår kväll läste vi många av de böcker vi lånade på biblioteket.

Vi skall även gå in i affären och handla lite saker, på torsdag ska jag på en slags utbildning och har lovat att ha med mig en kaka, så jag ska pröva baka en kaka som vi åt hemma hos en kompis förra veckan. mums.

Ne dax att börja göra sig i ordning och städa upp lite innan det är dax att åka in till stan.

hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har man barn med mycket spring i benen måste man aktivera dom lite annars blir det kaos. Vi har samma sak här hemma. :o)



Hoppas ni får en fin dag

Kram

2009-08-04 @ 12:13:18
URL: http://creyla.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0