Skolan

Jag går över skolgården och har lämnat min snart 6 åriga dotter på fritids.Det känns så stort, för stort för mig är Alma fortfarande min LILLA tjej.

För Alma är detta allt att äntligen börja skolan. Igår var vi där för att hälsa på och hon började tjöta redankl 15:00 på tisdags eftermiddan om det var dax att gå o lägga sig. Hon ville inte försova sig så det var bäst att lägga sig tidigt. Hon somnade till och med själv i sin säng i natt.

Hon bryr sig inte ett dugg om mig säger snabbt hejdå och rusar sedan in, ingetjag är van vid då  hon alltid har vart en väldigt blyg och hängig tjej innan.

Hoppas att det kommer vara så här bra.

Ne vet ni vad jag ska göra nu?! Felix somnade precis så jag ska faktiskt sänga mig i soffan en stund o se om jag får vilat lite, man känner sig skit trött när man börjat jobba så här mycket trots att det inte är något kroppsarbete.

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej

jag vill bara veta vad du väger idag?

Jag ska skirva in det:)

Allt bra annars?

kramar Mia

2009-08-13 @ 10:10:25
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia

okej det är lungt:) förstår dig :)

2009-08-13 @ 18:57:01
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Lena

ja det är sjukt va tiden går. känns som det var i går som vi träffades i nordstan och du berätta att du va gravid med Alma och jag drömt et samma natt innan... läskigt!!

2009-08-14 @ 00:53:42
Postat av: Marih

Jo tack annars är allt bara bra...det är ju semester och jag befinner mig i Uppsala där alla våra goa släktingar bor...Altt bra med dig? Hur går det med stegräknaren`?

2009-08-14 @ 05:10:57
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, det är full rulle nu när allt drar igång igen efter sommaren. Här har det varit det ena mötet/läkarbesöket efter det andra.



Min fot är alldeles bra nu igen. Även om skavsåren fortfarande finns kvar. men jag känner ingenting av dom. Får bara tejpa lite extra när jag ska ut och gå. :o)

Håller du igång promenaderna ännu?

Kram

2009-08-14 @ 12:24:32
URL: http://creyla.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0