Lördagen

Nu e det inte lång tid kvarpå denna lördagen. Exakt just nu bara en timme. Idag har jag spenderat två timmar hos frissan, sedan harvi tagit enlång promenad i den sköna vår värmen,och en heldel framför tvn.

Alma e små små sjuk så hon har mästa dels vart inne, men även vart över en stund hos farmor medansvi gick vår promenad.
måste ju preomenera mycke så att mamma kilona försvinner. Jag gick upp 19 kilo och har nu 4 veckorefter förlossningen gått ner 11, jag bantar inte.

Ne nu ska jag krypa i säng. Imorgon ska jag försöka att orka med att lägga ut lite nya bilder.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Mia =)

Hejhej jodå här är allting bra, visst nova har börjat få lite ont i magen. Så lite skrik på kvällarna är det vissa dagar. Hur är det med er?



Kramar Mia

2009-04-04 @ 23:35:27
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia =)

Okej, ja fy vad jobbigt med gipsad hand nu i början av graviditeten. Får hoppas du kan ta av det snart:)..Vad skönt att han är snäll, det är Nova oftsat också förutom när hon får värk i magen:)

Vad ska ni göra i helgen?

Kramar

2009-04-05 @ 00:04:17
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0