Din hud

Detta är till dig Lena!. När jag var på min hälsoanalys för ett antal veckor sedan pratade hon jätte mycket om varför min hud alltid såg ut som din gör nu. Det har med insulinet,hormonerna och dess produktion att göra. Äter du fel som sött, snabba kolhydarater som vitt mjöl vitt pasta m.m. Så går dessa på överproduktion. Sluta ät slarvigt(ta bort en del sötsaker) och börja om du inte redan gör det DRICK ALOE VERA FRÅN FOREVER. Aloe veran rensar ut skiten vilket kan ge dig semre hud någar dagar men sedan får du en hud som e stålande vacker och den smörjer din hud på insidan.

Är det någon annan som är intressead av Aloe Vera så hör av er!

Kommentarer
Postat av: lena

Tack för tipsen Linda...Aloe dricker jag redan varje dag och aloekräm i face-et men godis e de lite svårt med... det slinker liksom ner en och annan
men jag ska skärpa mig

Ha deet bäst!!!
Kram Kram

2008-05-29 @ 23:16:08
URL: http://sorvas.blogg.se
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0