Nice dag

Haha denna dag började dag lite smått galaet. Hade ställt Mobilklockan på 05:50(trodde jag) eftersom jag och Marie skulle åka till Ullared idag.

Klockan ringde och jag kikade på mobilen jaja klockan 5:50 på mobilen, men Freddans väckarklocka visade 4:50 konstigt tänkte jag, men jag litar mer på min mobil än hans klocka så jag gick upp klädde på mig sminkade mig och gick ner där står alla klockor på 5:10 va fan vad hade med min mobil jävel???

La mig o filurade i soffan ett tag, och gick en promenad med vovven. Sedan var det dax att åka för att hämta upp Marie:-) Vi drar till Ullared:-) jag som inget skulle ha åker dit för skoj skull...

Vad händer på vägen dit?? Jo vi kör vilse i skogen med en gps i Maries hand..... PINSAMT!!!!!!
Jaja vi kommer fram tillslut:-) mycket lungt och stilla är det inne på Gekås.... Vi spenderar hela 3 timmar inne i butiken och som sagt jag skulle inget ha och kommer ut hela 2800kr fattigare. Utanför köper jag ett par ROSA skor som jag e så nöjd med....... Sedan är det bara att dra sig hem igen för att umgås med la familja...

Och som avslutning på dagen så blev det pizza och kladdkakka mums..

Nu e det dax att stoppa kidsen i säng och sedan lägga sig i ett varmt och mysigt bad innan skolbok och sängen väntar..


Ha det

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0