Tisdag "Morgon"

Då var morgonrutinerna fixade.. Frukost, lämning av barn på dagis och skola..

Idag har jag "ledigt från jobbet, schemamässigt.. Det betyder inte alltid ledigt instruktörer och personal som ringer och undrar över saker. Så är det när man är gruppansvarig alltid redo med telefon dygnets alla timmar!.

Annars har jag en massa andra saker som jag måste göra.
1 tvätta
2 städa
3 Plugga - läsa en bok om motivation till motion- leta delar ur bken och skriva en mindre uppsatts om..
4 Skriva ut nya träningsprogram till mina kunder.
5 Hämta mammas katt på ett kattpensionat
6 Handla till Mamma
7 handla till min egen familj
8 har en inbokad hundmassage kund
9 planera in en spinningutbildning
10 planera in en coreutbildning

Lite av min att göra lista idag!

vi höres senare idag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fast jag kommer ju högst osannolikt komma ut till ditt gym och träna, och jag förmodar att du inte får lov att träna personer på andra gym heller :) Så det blir nog svårt det där. Men tack för erbjudandet!

2012-02-21 @ 22:01:14
URL: http://tindraelliotsmamma.blogspot.com/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0