Det blir en snabbis

Jag har äntligen en ledig dag och den ska jag spendera på annat en städ och eventuellt extra jobb(som det tyvärr blir ändå med detta jobb jag har)

Tanken är iallafall att jag idag om bara si så där 30 minuter skall åka till min frisör för klippning.. Hon ska få helt fria händer idag hade jag tänkt.. Hon brukar vara jätte duktig då hon jobbat som stylist och makeup artist när hon var yngre... Förövrigt är hon mamma till en dotter boende i hollywood(vet inte ens hur det stavas) och jag umgicks med hennes son lite grann när jag var yngre... Skit va gammal jag kände mig nu.. Tar lite före och efterbilder så ni får se...

Efter klippningen så vart det planerat en fika men sjukdom satte stop för det(hoppas ni kryar på er och att vi tar den start :-)) så nu  blir det väl att jag åker hem igen för att fortsätta med pluggandet.


Kram på er!!!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0