Dagarna

Dagarna bara går och går, o vad fasen hinner man med? inte ett skit.

Jag pluggar som en dåre, försöker göra mitt jobb samtidigt som jag skall vara en fru och mamma.

Alla bara skrattar åt mig när jag säger att jag går en utbildning som man går i skolan vartredje helg .....å vad skönt då kan man jobba o ha fritid oxå...... Vilken jävla fritid????

De är så mycket mycket jobb med alla ämnes pärmar, uppsattser, observationer och praktiker.
Jobbet skall dra igång två nya projekt där jag måste vara den huvudansvarige, föräldramöte, utblildning, och inköp.

Alma skridskor är ifs bara denna veckan oxå men där har det vart 3 ggr i veckan nu. ......

Denna veckan har vi möte mån, tis,ons och på torsdag har Alma uppvisning på skridskorna.


Ja ja om ca 1 år har jag ett liv då slutar utbildningen - nej just de ja det var då min andra utbildning börjar 

 

Ni vet den hära / som alla pratar om den är nära, Hoppas jag får ett ok att gå ner i tid på jobbet att vara lite ledig vilket gör att man kan plugga på annan tid en natten :-)


Dax att fortsätta


Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Eller så kanske det är dags att inse att du inte är mer än mänsklig... för det första att plugga och jobba är mycket oavsett vem som gör det och om barnen ska få hålla på med alla sina aktiviteter kommer du aldrig att hitta tid till att plugga... till och med jag utan barn kan räkna ut det ;)

2011-03-26 @ 21:37:34
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0