Zumba ajaj


Måste bara berätta för er om min torsdag.
Dagen började med att Felix lyckades rammla och riva med sig hela högtalaren i golvet(värken han eller högtalaren fick skador:-)

När vi sedan lyckades ta oss ut och stuvat in tre barn, tre väskor en gympa påse och skrapat bilen för att sedan åka dör bilen precis när jag backat ut från min parkering. jaha bara försöka starta den och med ett antal skutt få in den på parkeringen igen, springa in hämta nyckeln till bil nr 2, börja skrapa som en dåre igen flytta över tre barn och alla väsker till en ny bil.

När jag sedan sprungit in och lämnat nyckeln till bilen som inte funkat var det äntligen dax att åka. Precis när jag sätter in högerben i bilen så slinter jag med vänsterbenet och rammlar som ........ rakt på ryggen och nacken och blir liggande, kan knappt andas och hjärtat slår som fan. Hör Alma skrika i bilen  mamma mamma......
Reser mig eller rättare sagt kravlar upp. Fan va ont jag har, lyckas ta mig upp och in i bilen med mycket aj oj stön... Får sex små frågande ögon på mig. - oj säger jag jag halkade men det gick bra. Men jag har så ont att jag knapt kan sitta rakt upp.

Jag lyckas köra alla barn till skola respektive dagis, funderar en stund på att stanna hema för jag har så jävla piss ont. Men eftersom vi är lite personal bestämmer jag mig att åka till jobbet. Knaprar panodil och alvedon hela dagen.

sedan flyter dagen hyfsat bra, har bara redigt ont i rygg och nacke - jag som bokat in ett Zumba pass. bara att avboka via mailen. Ne funkade inte så jag bestämde mig för att gå på passet ändå. Kanske kan jag få mjukat upp kroppen?!

Zumba var ett mycket roligt och bra danspass som krävde mycket kondition och koordination.

Men aj fan va ont jag hade på kvällen när jag la mig i sängen. Låg jag på rygg kunde jag inte andas och la jag mig på sidan fick jag ont i nacken.

Idag har jag också väldigt ont i ryggen och nacken speciellt när jag vänder mig åt vänster. Har även idag knapprat värktabletter.

Ne dax att ha fredags mys med familjen.


Hoppas värken går över för imorgon skall jag vara "fröken" på skridskoskolan.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0