Är du nervös mamma

Idag passade jag på att gå 45min  tidigare från jobbet, vi hade knapt några barn kvar.

Jag hade lovat Alma att om jag skulle komma ifrån lite tidigare så skulle vi åka skridskor.
och så blev fallet. vi åkte ner till åby bandy bana och jag vart lite nervös över hur det skulle gå.

Jag åkte konståkning som liten ett antal år och var hyfstat duktig men jag tror inte jag stått på ett par skridskor de närmsta 8 åren. Och max 5 gånger de senaste 13åren och men min trasiga hand -vad händer om jag trillar ??????

Jag tror att Alma märkte att jag vart lite nervös som sagt för hon fällde just den komentaren precis innan vi skulle gå ut från omklädningsrummet. Är du nervös mamma?
 
Men av någon konstig anledning så gick fötterna av bara den på isen, självklart har jag inte samma balans och ork och är inte lika duktig som för de där 15-17 årsedan när jag åkte på riktigt, men jag kunde åka framåt, bakåt och snurra m.m. :-)

Det var faktiskt en riktig rolig eftermiddag tillsammans med Alma

Ha det 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0