Tisdag

Dagarna bara rusar iväg.
Igår kom jag hem med en sådan där fruktansvärd huvudvärk igen, så det var bara att knapra piller och gå och lägga mig.
kanske har jag fått den huvudvärken som alma har haft, eller rättare sagt beskrivit att hon haft.

Jag vaknade idag med molnande huvudvärk igen, hoppas det inte blir värre för idag är jag ledig från jobbet för att göra en observation på en annan skola vilket ingår i min utbildning.

Det har vart ganska mycket planerande runt jobbet och möten m.m. Skall idag återigen sitta i möte mellan 17:30-20:30, det blirtyvärr möte onsdag och torsdag också

Nu blir det frukost och påklädning och försöka få med sig 3 kids till skola och dagis.

ha det bra

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0