överansträngning

Igår och idag är jag hemma från jobbet med en överanstängning i ögat, hahah jo man kan tydligen få det i ett sådant öga som jag har.

För ett par årsedan opererade jag nämligen ögat för gråstarr så jag har en silikon lins i ögat, och nu med sådan påfrestning med massor av jobb och plugg typ hela nätterna så klarar ögat inte av att fukta ordentligt så det svider och grusig känsla uppstår. så jag har tagit hela två sjukdagar för ögat ...

Plugget har ledagt nästan helt nere dessa två dagar, för jag måste orka med skolan i helgen.

Jag har fören gångsskull passat på ett gå en promenad mitt på dagen och även sovit lite middag. Samlat alla krafter till nästa vecka då den kommer bli jävulsk med hjärt och lungräddnings kurs på måndag, bok utbildning på tisdag, föreläsning på onsdag, möte på torsdag och öppet hus på jobbet på söndag.



Men snart är det påsklov, den veckan blir lite lugnare för oss på jobbet.


Ha det

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0