Ska jag äns orka

Ska jag äns orka blogga?
Den senaste tiden har jag jobbat sjukt mycket, jag har typ 4 olika jobb, bara för att jag aldrig kan säga nej. Vissa dagar har jag till och med jobbat 14 timmar i sträck.Jag har även börjat att plugga var tredje helg.

Nu känner jag att det är på tok för mycket, jag har "TYP GÅTT IN I VÄGGEN"  den är ialla fall väldigt nära. Det känns som jag inte orkar något.

Idag ringde en kompis till mig och frågade om det hade hänt något?! Ne det har inte hänt något med mig tänkte jag men insåg senare att jag inte hört av mig sedan När var det Juni/Juli?

Jag har nu bestämt mig att jag ska trappa ner, jag har sagt upp två stycken jobb och är på gång att säga upp de andra två för att börja en ny tjänst i November. Så nu i oktober ska jag "bara" jobba ett par timmar på eftermiddagarna. Så nästan hela Oktober blir lugn och skön.

Innan jag börjar min nya tjänst i November skall familjen dra en vecka till Gran Canaria, det ska bli NICE.

Ha det gött alla

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0