Nästan tolv

Skit klockan är snart tolv.
Jag har spenderat en hel helg i skolan både roligt och lärorikt. Idag har vi tex bara arbetat med datorn mhm ni kan ju säkert gissa hur det gick för mig, inte så bra faktiskt.

Jag säger bara det hjälp va mycket det är att göra trots att vi knapt har börjat ännu. Många skrattar åt en när man säger att man läser privat på 1,5 år. -det e la inte jobbit tänk då om du skulle läsa på universitetet bla bla bla.

För er som inte vet går jag och läser till Montessorilärare och har valt att göra dubbel utbildning vilket betyder att jag inte bara läser(barnen) 6-9år utan oxå 9-12år mer jobb för mig=JA.

De e faktiskt skit jobbit, jag har förra veckan lämnat in första uppsatsen alltså v 40
kommande inlämningar
v41  analys nr 1
v42 analys nr 2
v43 analys nr 3
V 44 analys nr 4
v 45 uppsats nr 2
V47 inlämning av ämnes pärm praktiska livet. MASSOR AV ARBETE.

Det blir att sita både dag och natt, och som sagt detta är bara början, det blir mycket tyngre när du kommer till Svenska och Mattte blocken.

Ne natti natt på er
Måste försöka att sova lite grann.



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0