En sak mindre

Gu va skönt idag har jag haft avslutning på hundkursen, nu återstår bara några pappers arbeten och sedan är den saken ur världen.

Så nu återstår "bara"

Hundsimmet - där slutar sista November men eftersom jag puttar över kunder på nya tjejen kanske jag kan sluta redan sista Oktober.

Gammla barnomsorgs jobbet - slutar sista oktober ( jobbar endast tis/fre eftermiddag nu) kan sluta där nu om jag inte har tid

Time butiken - jobbar här mån/onsdag kväll - slutar 20 November.


Nya jobbet börjar jag 15 November.

Det är visserligen lite möten m.m. som jag är med på redan nu.
Imorgon tex skall jag åka till Ikea med de nya jobbet, vi skall titta på allt som kan tänkas behövas till den nya avdelningen. Detta så att vi sedan kan göra ett budjet förslag till vår styrelse.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0