Sjukt trött

Jobb Jobb och ännu mera jobb.
Jag jobbar sjukt mycket på måndag kommer första jänget med kidz på inskolning och allt måste bli färdigt..........
Jag har även en viktig inlämning på skolan i helgen som jag knapt har börjat på än eftersom jag jobbat så sjukt mycket.

jag kom hem i hyfsad tid(18:30) igår för att kunna plugga, men icke när jag öppnade dörren hemma hör jag värsta gallskriken och det bara fortsätter och fortsätter. Lucas hade så vansinigt ont i sitt öra. Bara sätta sig i bilen och åka till primärvårds akuten på möldals sjukhus. Lucas skriker hela tiden när vi sitter där och klanten den jävla tykna sköterskan som efter typ ett halvår i väntrummet vill skicka hem oss för att man numera inte bara ger pencelin till öroninflamationer. Jag åker inte hem någon måste ju titta på killen han bara skriker ju.

Ett stort fuck till den ena klant läkaren som lyckas vända på patienternas ankomst och tar tre stycken i äldre tonåren som kommit bra mycket senare än tre stycken skrikande barn av smärta.

Ett ännu större ....... till de tre som hade mage att bara trampa in när de vet att det kommit mycket senare än oss, och dessumom ser hur ont Lucas hade. FY FAN.

Nu har han iallafall fått penecilin mot öron inflammation, med en buktande trummhinna.
Tack farmor att du följde med och hjälpte mig på sjukan igår och tack farfar att du kunde vara hemma en stund idag.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0