Tid Tid Tid

Det är vad jag vill ha just nu.
Fick ett nytt mail av en som var ansvarig för aktiviteter i någon hund klubb, de ville ha ett föredrag om sim m.m.
Så just nu sitter jag hemma för att knåpa ihopp två olika kurser som skall gå av stapeln i April månad.
Det har även droppat in så många nya sim kunder att jag nästa har fullt upp.

I april ska jag oxå börja jobba på mitt gamla jobb i barnomsorgen. 50%.

Nu ska jag hämta barnen åka till mamma o hjälpa henne med katten.
Sedan hemm och packa  för jag och fredrik ska ha en helg för oss själva, för att komma hem på söndag o ha ettårs kalas.

Jag har gjort något med min rygg harskit ont. Dax att boka en egen massage.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Så kom! :) eller så får ni skicka med honom med mamma och pappa! och sen kommer ni själva utan barnen istället hehehe! Ses om två veckor! :)

2010-03-05 @ 21:28:58
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0